İçeriğe geç

Defolu Ürünü Nereye Şikayet Edebilirim

Bir ürünü nereye şikâyet edebilirim?

Bakanlığımız bünyesinde kurulan ‘Alo 175 Tüketici Danışma Hattı’ tüketicilerimizin sorunlarına çözüm sunulduğu ve tüketici uyuşmazlıklarının çözümü için başvurmaları gereken ilgili mercilere yönlendirildiği bir ‘çağrı merkezi’ işlevi görmektedir.

Bir markayı nasıl şikâyet edebilirim?

Yaşadığınız sorunla ilgili olarak; Detaylı bilgi için lütfen bakınız.

Bir şirketi nereye şikâyet edebilirim?

Alo 175 Tüketici Şikâyet Hattı kapılarını Habertürk’e açtı Tüketicinin Korunması ve Piyasa Gözetimi Genel Müdürü Ramazan Ersoy, Habertürk muhabiri Çimen Çetin’e Alo 175 Tüketici Danışma Hattı hakkında bilgi verdi.

Tüketici olarak nereye şikâyet edebilirim?

Hangi tüketici hakem heyetlerine başvurabilirsiniz? Tüketicinin ikametgahının bulunduğu veya tüketici işleminin yapıldığı yerdeki tüketici hakem heyetine başvuru yapılabilir. İl sınırları içerisinde il tüketici hakem heyetlerine, ilçe sınırları içerisinde ise ilçe tüketici hakem heyetlerine başvuru yapılabilir.

Tüketici haklarına şikayet edince ne olur?

İl Tüketici Uyuşmazlıkları Çözüm Kuruluna yapılan başvuru diğer tarafa bildirilir ve 30 gün içinde savunmasını sunması istenir. Sonuç raportörler tarafından dosya halinde hazırlanarak heyetin gündemine alınır.

Alo 130 ne işe yarar?

Ürün Güvenlik Raporu ve Şikayet Bildirimi.

175’e ne şikayet edilir?

Alo 175 Tüketici Danışma Hattı: Kira Artışı ve Finansal Zorluklar

Marka ihlali nereye şikayet edilir?

Yetkili mahkeme, marka sahibinin ikametgahı mahkemesi veya hukuka aykırı fiilin işlendiği veya bu fiilin etkilerinin tespit edildiği mahkemedir. Marka ihlalleri nedeniyle başlatılabilecek ceza davalarında yetkili mahkeme, Fikri ve Sınai Mülkiyet Ceza Mahkemesi’dir.

E-ticaret dolandırıcılığı nereye şikayet edilir?

Böyle bir durumla karşı karşıya kaldıysanız, derhal en yakın polis karakoluna veya Cumhuriyet Savcılığına başvurun.

Alo 170’den ne şikayet edilir?

SGK ŞİKAYET HATTI SGK Şikayet Hattı, Sosyal Sigorta Kurumunun işlemleriyle ilgili şikayetlerinizi, bildirimlerinizi, taleplerinizi ve önerilerinizi iletebileceğiniz bir telefon numarasıdır. Bu numara ALO 170, Çalışan Hakları İhbar Hattı’dır.

184 şikayet edince ne olur?

Bildirim alındıktan sonra tütün ekibi derhal belirtilen adrese giderek bildirimi yerinde değerlendirir. Denetim ekibi bir ihlal tespit ederse gerekli önlemler alınır ve denetim görüntüleri ve raporları sistem üzerinden merkeze iletilir.

174 neyin numarası?

174 ALO GIDA HATTI ile tüketiciler ve toplumun her kesiminden vatandaş, gıda güvenliğinin sağlanmasına ve güvenli gıdaya erişime doğrudan ve daha etkili bir şekilde katkıda bulunabiliyor.

Ürün şikayeti nasıl yapılır?

– “İlgili tüketici hakem heyeti veya ilçe kaymakamlığına şahsen başvuru”, – “Posta yoluyla ilgili tüketici hakem heyetine başvuru”, – “E-Devlet kapısı üzerinden Tüketici Bilgi Sistemi (TÜBİS) üzerinden elektronik ortamda ilgili tüketici hakem heyetine başvuru”.

Tüketici hakem heyeti kaç TL kadar bakıyor?

2024 yılı için değeri 104.000 (yüz dört bin) Türk Lirasının altında olan tüketici uyuşmazlıkları için il veya ilçe tüketici uyuşmazlıkları çözüm kurullarına başvurulabilir.

Para iadesi yapmayan firmaya ne yapılır?

Şirket parayı iade etmezse ve tüketici işleminin bedeli kanunda belirlenen limitlerin altında kalırsa, işlemin yapıldığı veya tüketicinin ikametgahının bulunduğu yerdeki il veya ilçe tüketici hakem heyetlerine şikâyette bulunulması gerekir.

175’e ne şikayet edilir?

Alo 175 Tüketici Danışma Hattı: Kira Artışı ve Finansal Zorluklar

Gıda şikayeti nasıl yapılır?

Tarafımıza iletilen şikayetlerin takibi; Şikayetçi Alo 174 veya T.R.’yi arayabilir. Bu işlem www..tr adresinden kimlik numarası girilerek yapılabilir. Şikayette bulunan başvurucunun kimlik bilgilerini vermesi gerekmektedir.

174 neyin numarası?

174 ALO GIDA HATTI ile tüketiciler ve toplumun her kesiminden vatandaş, gıda güvenliğinin sağlanmasına ve güvenli gıdaya erişime doğrudan ve daha etkili bir şekilde katkıda bulunabiliyor.

Bozuk ürünler için nereye başvurmalıyım?

(Tüketicinin Korunması Hakkında Kanundan doğan uyuşmazlıkların çözüm yerleri, tüketicinin mal veya hizmeti satın aldığı veya ikametgahının bulunduğu yerdeki tüketici hakem heyetleri ve tüketici mahkemeleridir.)

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Gaziantep Gecelik Escort